break

Vilken dag det varit, jobbigt på många olika sätt!

Jag är verkligen inte på topp just nu och skulle helst av allt bara vilja lägga mig i sängen och läsa. Bara få missa några dagar och sen hoppas på att allt blir bra igen.

Funderar på att dra ur alla sladdar från datorn och köra en avvänjning. Man blir fan beroende av den! Njuta av de sakerna man har. Det är det bästa med att vara på landet, ingen dator! Bara frisk luft, lugn och ro. Jag längtar redan tillbaka!

Var precis inne på den hemsidan jag lovat mig själv att aldrig mer besöka! Det första jag gjorde, av någon slump va att gå in på fliken till minne och se plötsligt att föera av mina favoriter fått somna in! Speciellt Rasmus, som jag jobbade så otroligt med! Han va så underbar och jag älskade honom så otroligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0