Slappardag

Idag har jag faktiskt ärligt talat inte gjort något!
Jag och Elsa vaknade runt 7 imorse, då fick hon mat, sen låg vi och mös till båda somnade vid 9 och då sov vi till 11! Så båda fick den sömn vi egentligen behövde och det va jätteskönt!

Elsa mår lite bättre idag, hon är inte lika snorig, så jag hoppas det är borta imorgon! Vill verkligen inte sitta inne en dag till, måste komma igång med att promenera också. Sen får vi  se om jag och Steph ska börja gymma, men vi får se....

Jag känner att jag måste börja gå ner snabbare, haha! Nej men, jag trivs med min takt.

 

Idag har vi lyckas packa ner 2 ½ skåp. Så nu är det bara massa till kvar och 17 dagar kvar tills vi får nycklarna. Som tur har vi gamla lägenheten 1 månad till, så det är inte direkt brottom att flytta över allt. Så vi har bestämt att vi ska måla. Nu måste vi bara bestämma färgerna vi ska ha =)

 

Förslag?








Kommentarer
Boel

Hon är för gullig lilla Skrutt. Ni var värda denna dag.



kram

2009-09-14 @ 18:39:47
Carro

Dags för frågestund på min blogg :)

2009-09-15 @ 10:32:15
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Petra

Gulligt namn å väldigt söt tjejja!

2009-09-16 @ 21:55:30
URL: http://glamouricious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0