Sjukstuga

Antagligen så är Elsa sjuk, eller så är det sprutan som spökar, för igår så hade hon feber och skrek rakt ut! Hon har aldrig skrikit så mycket som hon gjorde igår, inget hjälpte, så hon fick alvedon och efter typ 30 minuter slockna hon i sin säng. Inatt har hon sovit sisådär. Jag iandra hand har sovit helt OK, vilket jag inte gjort på jättelänge! Men idag har jag ändå vart jättegnällig! eller irreterad av någon anledning. Jag vet inte varför!?

Och Elsa har för det mesta sovit, har haft feber idag igen, så hon fick ännu mer alvedon och så somna hon på mig, så vi har mest legat o mysigt.

Sen har vi städat hela lägenheten, eftersom vi skulle ha visning på den idag. Och det gick jättebra, så om vi har tur flyttar de redan in i mitten av oktober :)

Idag ska vi mysa, jag skulle egentligen simmat med Cassandra idag men lilla Josefin hade blivit sjuk =(

Nä ska ta det lugnt idag, mysa med Totte =)


Kommentarer
Cassandra, Josefins mamma

Vad hände med bantlingen ;D hahaha :P hihi

2009-09-23 @ 20:40:25
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Nadja

Det är nog sprutorna, tre dygn efter kan dom ha feber pga dom. Det går över, Angelina hade feber i ett dygn ca.

2009-09-23 @ 21:24:59
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0