planering!

Jag är helt inne på flytta nu! Jag försöker se lägenheten och rummen framför mig så jag vet hur allt ska stå. Jag vill planera, kolla på inredning redan nu! Jag vill hitta de färgerna jag vill ha! Jag vill så mycket!

Jag vet vilka möbler jag vill ha i vardagsrummet, men inte vilken färg! Jag har glömt bort vad det va för färg nu.

Sen i sovrummet vill jag har den mörkgråa i har i sovrummet, som fondvägg(för den är inte så mörk egentligen) och sen vill jag ha en mörkblå(ungefär samma färg som mitt överkast) som fondvägg.
Jag skulle egentligen vilja byta ut sängmöblerna till lite ljusare. Men det får vi ta senare. Typ mellanbrun eller ekfaner.

I vardagsrummet skulle jag först vilja ha nya hyllor! Jag har hittat min favorit, Expedit, valnötsmönstrad.
Sen ett nytt vardagsrumsbord i samma märke... sen något till böcker/dvd.

Ja, jag längtar som sagt, men det kommer bli så att vi får ta det pö om pö, för annars kommer det bli svindyrt!

I Elsas rum vill jag ju ha Mammutserien =) Kommer bli så mysigt, men jag vet inte vilken färg på väggarna, förslag?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0