Onsdag

Imorgon får vi nycklarna! Woho! Så idag har vo mest packat, gick ut en stund i gropen och gungade lite med Elsa, hon riktigt älskar det! Sen gick jag upp till centrum med Cassandra som också va i gropen och lekte med Josefin..
Där mötte vi på Jessica med familj, jag skulle egentligen bara dit för att köpa ett nytt minneskort till kameran. mitt gamla har lagt av, av någon konstig anledning, måste formatera det hela tiden, men nu fick jag 2 gig för 99 kr, rätt så billigt tror jag :) Så nu ska jag ladda batterierna och ta mer kort ;)

Någon som vet några bra batteri? Jag har laddningebara, men tycker kameran bara dör efter några kort =/

Men men snart kommer det folk som ska kolla på lägenheten, de som var här innan hade väl tackat nej, synd för de!

Sen ikväll blir det simning och imorgon fullt upp med att kolla på lägenhet, tvätta och åka och titta på färger till lägenheten.



Jobbet igår va by the way aslätt! Slutade halv 11, och kom hem lagom tid eftersom min pappa va så snäll och hämtade mig och körde hem mig :)


Kommentarer
Twiggy

jag hade samma problem med min kamera när det gällde batterierna, hade 1500 nimh, vda det nu är xD Nuhar jag 2100 i laddningsbara och dom håller riktigt länge kan fota och spela in video :)

2009-09-30 @ 20:18:26
URL: http://twiggzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0