Måndagsnöje

Idag har jag tillbringat dagen i Valla kyrka med sång och musik, faktiskt jättekul hittade massa kläder till Elsa som jag tog ;)! Sedan blev det snack och massa annat tills jag och Step skulle vidare till Centrum. Steph gjorde en avstickare in på Sibylla, ja, det är direkt inte lätt med att äta soppor när det bara finns mat runt omkring en hela tiden!
Vart jag än går så är det folk som frågar om jag ska smaka, eller så är det folk som äter goda hamburgare eller annat gott! Det är pain! Men en stor jävla prövning!

Det blev lite shopping till Stump, som växer och frodas. Hon behöver ju vantar och en snygg mössa i vinter. Nu är det bara overallen kvar! Jag vet precis vilken jag vill ha,men jag vet inte vilken storlek...Hon har ju 62 nu, stora damen, men vinter är ju i ett par månader.. så fy fan säger jag bara! Jag vet inte hur jag ska välja!

 

Sen hade vi också besiktning av våran lägenhet idag, vi behöver inte ändra på något! Va så orolig för hallen, eftersom den är vinröd målad, och så jäkla dåligt gjort, men eftersom det va så när vi flytta in, behöver vi inte fixa det ;)

 

Imorgon är det bestämt att träffa Nellie och Marie. Ska bli jättekul. Vi har inte träffats sen kräftskivan på landet!  Hon ska ju få "lillebror" snart! Ska bli så kul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0