Lördag

Vaknade faktiskt ganska pigg imorse efter att ha kommit hem 1 inatt.
Det va helt underbart att jobba igår! En överaskinigsfest för 2 st som fyllde 40 år =)

Idag åkte vi förbi landet en snabbis, de har loppis där varje lör/sön, hittade en tavla(20 kr) med nalle puh motiv till Elsas rum, 1 overall till Elsa i vinter (30 kr) Självklart var den röd, följer Cassandras råd, rött, rött rött. Har alltid älskat rött och kommer nog kanske ha en röd fondvägg i nya lägenheten, kanske Elsas rum ;)?
Sen köpte jag på sockor med handvarmare, eller va det heter, inte vantar, men nästan =)

Nu ska jag fixa mig, ska på Ladies Night med min mamma, Jennifer och Kicki =) Ska bli skoj!

Vi hörs om mer update... imorgon..


Kommentarer
Cassandra, Josefins mamma

rött skulle vara jätte fint i ett barnrum :D de är så vanligt ed rosa :D

2009-09-26 @ 19:25:26
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0