kurris

Vaknade för 30 min sen och kunde verkligen inte somna om! Magen kurrade och jag va helt slut! Så nu sitter jag här med min shake, som ska smaka choklad, men jag fortfarane inte hittat den chokladliknande smaken, och ändå har jag druckit den snart i 2 v!

Hade jättetrevligt i Fredags, men drack ty för mycket! Så jag va helt bakis igår. Hela morgonen tillbringade jag på toa, kunde inte behålla ett skvatt, inte ens vattnet jag drack..!
Det har nog aaalrdrig vart så illa!

Idag är jag på topp igen! Vi ska på babysim, för min klantiga kropp bestämde sig helt plötsligt igår att välkomna fröken lingon! Så jag är inte välkommen ner i poolen... Så Totte får ta 2 gånger på raken, måste bara lära honom greppen..

Jag ska iaf försöka ta några bilder....

Ses


Kommentarer
Anonym

love u gumman =) ses imon

2009-09-06 @ 22:33:45
URL: http://ickiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0