Gårdagen i ord

Gårdagen va totalt lyckad! Had ejättemysigt och kul!

Först va vi på 1-årskalas hos Jessica och Nellie. Fick träffa Lillebror, vilken underbaring! Han va så söt! Blev förälskad vid första ögonkast ;)

Sen åkte jag in till stan med Emma, Johanna och Hanna och där inne mötte vi Robin med sina kusiner Camilla och Conny. Där åt vi åt Pytterian, Jättegod mat faktiskt! Blev jättemätt.

Sen började vi röra oss mot något ställe där man kunde sitta och dricka lite, gick förbi Harry B James, men helt plötsligt har de ändrat sin åldersgräns till 19 på helger?! Aja, det fick bli Softbar, där vi stannade under en öl/cider, sen tog vi taxi, som Svenska spel/Conny bjöd på, till Folkkungagatan, där Klubb 122 låg. Ett rockställe. Där stannade vi resten av kvällen. Runt halv 2 tiden gick vi därifrån, fulla och glada :) förbi Donken där jag åt en paj.. (oooops) och en cheesburgare. Suck på mig, så nu har jag lyckats gå upp 1 kg! FAN DÅ! det blir andra bullar nästa vecka, rent som inihelvete med Nuttran.. förutom Torsdagen då det blir frukost på FT =)

Idag blir det Babysim, ska bli kul. Jag har ju missat 2 gånger, pga av olika saker, så Totte har tagit de, så jag hoppas jag inte missat något skoj :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0