Farsta+Ikea

Igår hade jag fullt upp, fick träffa Marie, Nellie och Lillebror. Vi hinner ju inte ses så ofta, så vi åkte till Farsta med hennes Jonas och barnen, samt Cassandra och Josefin. =) Där åt jag en sallad, jättegott faktiskt =)

Sen va jag ju tvungen att handla lite grejjer till Elsa, det blev en kofta, strumpr, jeans och en liten jeansväst, jättesnyggt! Sen kom Totte och hämtade mig efter jobbet och då skulle vi åka hem, men när vi kom till parkeringen så mötte vi Tottes pappa, som sa att Anett o Robin skulle till Ikea, så vi bestämde oss för att följa med och kolla på vad vi vill ha till lägenheten ;) Såklart vill vi ha massor!!! Men vi köpte lite småsaker iaf :)

Idag ska jag träffa Berit en snabbis innan jag drar till jobbet och jobbar ikväll, sen är jag ledig ändå till nästa vecka tror jag :D Så vi ska planera flytten som sker någon gång. Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0