Babysim+prommix

Babysimmet gick jättebra! Elsa klarade hela 30 minuter =) och det va inget gråt efter heller!
Men det va en annan tjej som höll i det då hon som brukar göra det va sjuk och hon va inte lika bra.. I think!

Efter det gick jag en prommix med vagnen, ca 40 minuter. Gick förbi nya lägenheten.. Gissa vem som längtar ;)
10 dagar kvar till flytt och vi har inta packat klart. Jag är inte bara lite stressad. Får fixa lite på dagarna nu.. så jag kommer nog vara rätt tråkig.. haha!

Kan ju säga att jag börjar sakna mat! Jag saknar middag, att kunna sitta och prata tillsammans och bara äta något litet, så vi får se när det blir. För jag saknar det!

 

Idag så gick faktiskt Elsa själv, eller ja, jag höll i hennes armar och hon lyfte fötterna och gick frammåt. Haha!




Kommentarer
Kicki

Men herregud..e hon söt el. sötast..skit va hon e mysig...tittut i kartongen...ha ha Hon e redan flytt klar...

2009-09-21 @ 00:18:22
URL: http://kilden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0