what a feeling

Min morgon börjar precis som alla mornar...; Elsa vaknar jättetidigt, och jag får henne att somna om, iaf 1-1½ timme till ;) Sen när hon vaknar ligger vi och myser en stund tills vi går upp, jag fixar kaffe och en shake,(jupp jag äter de fortfarande och ligger på -7 kg) Sen sätter jag mig vid datorn, med Elsa i sin stol + massa lekasaker(som jag var 10:e sekund får plocka upp, för att slippa tristessgnäll från lilla damen)
Till allt det, är jag glad att jag hinner läsa alla mina faoritbloggar, kolla facebook och annat gott, samt ett avsnitt av Riverside, när allt det är avklarat, ringer jag mamma på nästan exakt samma tid!

Idag på schemat står det sångstund i Valla kyrka, sen ska jag iväg och jobba nästan på en gång!


Jag har börjat fundera på vad jag vill, sen efter mammaledigheten. Självklart vill jag vara hemma så länge som möjligt, allt för Elsa. Helst av allt skulle jag vilja jobba kvar på Food, men gah, kan inte leva på att jobba halvtid. Jag vill ha en heltidsjobb, en månadslön. Jag vill jobba med något jag trivs med. Men vad?!
Restaurangjobbet, nja. Jag vet faktiskt inte längre, hur länge komma jag palla tiderna...

Men jag måste skaffa mig ett jobb!!



Måste ju bara lägga upp en bild på de finaste :) Elsa och Jennifer :)



Kommentarer
Twiggy

Låter som en härlig morgon.



Håller med dig med det om jobb. Vill också hitta ett jobb som man verkligen vill ha. och tiderna är bra så att man kan mysa med familjen med kvällen :)

2009-10-12 @ 12:01:54
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Kicki

Men du kan ju allid plugga om du vill...el. ? På distans el. nåt..halv tid el. så..då kan du oxå va lite hemma med gumman...äh, va bara ett tips...Ha det gott...Kram

2009-10-17 @ 00:46:29
URL: http://kilden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0