Röra!

Allt känns som en stor jävla röra just nu! Gamla lägenheten ser hemsk ut, behövs städas! Det behövs plockas hela tiden, diska o massa annat! Men jag orkar inte! Jag har ingen ork till det! Men ändå skriker min kropp, min hjärna efetr perfektion! Jag behöver bara titta runt omkring mig och bara få panik!
Mitt huvud skriker; "plocka plocka, diska diska!"
När blev jag såhär egentligen?! Jag som alltid har tagit det lugnt när det är stökigt, kunna leva i ett stökigt rum hela mitt liv, men efter min graviditet och förlossningen fick jag något fnatt, Allt ska vara perfekt!! Det har blivit en tvångstanke!
Till och med när jag skriver här och det blir ett extra mellanslag, eller för många utropstecken, så känns det bara fel! Något i huvudet säger till mig att bara sudda ut allt och skriva om allt... Gahhh!

Jag är så trött, vet inte hur jag orkar upp på morgonen längre, vill bara ligga kvar hela dagen helst och sova!

Jag längtar tills vi har flyttat så vi har det städat! =(





bjuder på en bild från härom dagen när jag och Elsa gungade :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0