Mykidoo!

Behöver hjälp! Nästa helg ska vi(Totte och jag) på Halloweenfest på landet, med allt som har med halloween, alltså kläder! Och jag vet verkligen inte vad jag ska klä ut mig till!?

Vi kommer också vara Elsa-fria, min mamma och pappa ska sova hos oss och ta Elsa så jag och Totte kan stanna kvar på landet.

Idag har jag fixat lite i Elsas rum, fick upp bordet, så nu ska vi bara bli av med det som ska ges till FT, sen ska byrån och hylla upp...



Som sagt, damer och herrar, folk med barn och barnbarn, eller bros-systerbarn, den 3e november hemma hos mig är det Mykidoo-party, kom hit! Drick lite kaffe och träffa andra människor, med barn.
Lekrummet kommer vara klart tills dess!
Jag behöver folk!!


Kommentarer
Anonym

för oss som inte har barn men som gillar din blogg, vad betyder FT?

2009-10-25 @ 21:09:25
Lucia

Tack vännen.. Jag har köpt den på hm...Jätte fin och varm dress med tillhörande leggins=)Kostar bara 150 kr..!



Kram

2009-10-25 @ 23:09:55
URL: http://prinsessbell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0