Morgonen

Idag började det med att de kom och hämtade våra luckor i köket för lackning, så nu ser det hemskt ut i köket, allt syns! Så vi får se om jag kan ha min Mykidoo träff på Tisdag, eftersom det inte är så säkert med massa skåp som är öppna.. Så jag ska prata med Cassandra och få den uppskjuten lite...

Idag ska jag luncha med Jessica och Leon, de ska komma hem till oss och äta.. ska bli jättekul! Har ju faktiskt inte visat lägenheten för någon :) men innan de kommer ska jag springa lite i tvättstugan, saknar faktiskt den gamla, då vi kunde ta 4 maskiner, 2 torkskåp och 2 st torktumlare, nu har vi bara hälften! Men en superbra torktumlare, så jag vill ändå inte byta...

Kan säga att jag är supernöjd med soffan! Den är såå mysig!

Nej men nu ska jag fixa lite här.. tudeloo

Elsa på morgonen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0