lägenhet

Just nu känns der som vi har tagit vatten över huvudet! Fy fan vad jag är trött! Har inte orkar sitta framför datan direkt...

I går åkte jag en snabbis till barnmässan, fick gratisbiljett dit så jag va ju tvungen att åka! Så jag va där vid halv 9 på morgonen och va jättetrött! Men när man kom in, så fick de första en kronan skötväska.. Fy fan vad jag blev glad, för det är exakt en sådan jag ville ha! Hade tagit ut pengar för att köpa en just sån, kanske inte i den färgen(gris rosa) men men, så det blev lite kläder på Nova Star istället, ett par jeans och en tjocktröja ;)
 Sen kom Totte och hämtade mig, och vi åkte till lägenheten och räkna ut exakt hur mycket färg vi skulle behöva till alla väggar, sen bar det av till affären där vi fick ut massa färg! och tillbehör för ca 5600 kr!

Sen åkte vi till lägenheten där min mamma o bror stod och vänta, visade de lägenheten och sen började vi riva tapeterna i vardagsrummet, höll på ca 1 timme, sen drog vi och käka på kebaben i centrum, för mig blev det deras goda pasta.. =)
EFter maten åkte vi till lägenheten igen och fortsatte riva, fy fan va vi rev!S
Sen blev det alldeles för mörkt för att fortsätta så Totte, jag och Elsa åkte till landet för att inte bara åka hem och somna. Haha..
Somnade kanske runt 10, sen när vi kom hem.

Idag va vi i lägenheten vid halv 10 och började nästan direkt att riva, är fortfarande inte klara!
Men jag gav upp och började spackla i min och Tottes rum.. haha det blev en vägg, sen hade jag asont i fingrarna.
Ikväll är jag jättesugen på mat! Håller på dör av hunger känns det som! =( men men, det får väl bli en shake sen,... vilket jag verkligen inte vill ha!

Imorgon fortsätter vi i lägenheten, hoppas vi hinner riva klart allt! och spackla, så vi kan börja slipa och måla i veckan..


Kommentarer
Boel

det går framåt.



kramiz

2009-10-03 @ 21:50:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0