helg

Gah! Jag är verkligen helt slut i kroppen, och det är inte lätt att vila med en pratig unge brevid en, men det gör faktiskt inget. Vi har mest myst. Hon har blivit jättemysigt! Kan ligga och bara pilla lite på sina leksaker och då är hon nöjd =) Så det är rätt skönt när man är trött :)

Totte jobbar, han har jobbat hela helgen så vi har inte fått något gjort på lägenheten =( men jag hoppas vi kan börja slipa och måla imorgon och på tisdag Jag jobbar imorgon, så då får Totte fixa själv..
Men vi har Elsas rum, köket, hallen och vardagsrummet kvar att måla. Badrummet skiter vi, då vi får nyrenoverat nästa år =)
Så jag hoppas vi kan flytta in nästa helg! Och det ska bli sååå kul!!!


Igår va vi på middag i Årsta och kollade på den pinsamma fotbollen!
Vi fick en jättegod förrätt, bruchetta med trattkantarell stuvning, sen till varmrätt, nötytterfile och en jättegod sallad. Till det drack vi vin, Totte vatten, för han körde..
Sen tittade vi på fotbollen, jättetrist =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0