Gullunge!

Ja, vilken gullunge jag har haft idag! Bara skratt och leende har det vart idag! Hon har pratat och bara vart glad! =) Sådana dagar tycker jag om!

Idag skulle vi egentligen gått på babysimmet, men någon timme innan så kände jag mig bara seg i hela kroppen! Gah! Har nog aldrig kännt mig så seg! Orkade nästan inte ens gå hem, benen orkade inte! Fy fan va det va jobbigt! Men när jag väl kom hem, satte jag mig i fotöljen och tittade på Andra avenyn samt Riverside, har missat massa at Riverside :P men det fick jag ta igen.. Elsa satt i mitt knä o mös bara :)

Sen kom Totte hem, vi åt tacos och Elsa fick äta på sin gurkbit :)

Nu ska vi glo på Idol, äta lite nötter och bara mysa medans Elsa sover. Imorgon blir det Årsta, till paret Nyström/Heurlin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0