6 månader...

Idag blir min lilla Skrutt 6 månader! Jag kan inte fatta det!
Hon växer så det knakar.. tänderna är på g. =)

Idag va vi på föräldragruppen, Nannyn från tv 3 va där.. trevligt trevligt, men jag kom mest dit för frukosten och sällskapet ;)
Sen vandrade jag och Stephanie runt i centrum, hittade massa jag ville ha! Så imorgon ska jag äntligen få köpa något till mig, va jättelänge sen!

Igår va Totte och jag på Ikea, och handla för ca 3000 kr.. saker vi behöver till lägenheten. Det blev en tv-hylla(expedit) byrå till Elsa(mammut of course) matta till Elsas rum, 1 lampa till köket och en till vardagsrummet.
Sen blev det lite småplcok såsom ljus och dylikt...
Jag verkligen älskar att gå på Ikea, älskar att handla saker där, så det önskar jag mig i julklapp och födelsedagspresent, presentkort ;)

Så ikväll blir dte mest att fixa ihop alla de sakerna samt kanske packa upp de sista kartongerna..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0