Mysdag framför oss

Idag blir det mest mysdag =)
Min mamma var förbi imorse och lämnade lite hon tagit med från Skåne, samt lite godis och vin från hennes kryssning.

Sen gick jag och Elsa till Berit som fyller år idag, GRATTIS!


Elsa har vart jättegrinig idag, tror det är övertänderna som är på G, eller inne på något "språng" för hon ska ha våran uppmärksamhet hela tiden, sover dåligt på dagarna, blir lätt övertrött.. Som tur äter hon bra :)


Ikväll ska jag ge henne hemmagjord mat, fläskfile med något :) Får se vad jag hittar på, sen ska jag koka lite äpplen och göra egen äppelpure med smak av kanel.
Totte va också och storhandla idag, så jag la undan lite köttfärs i småpåsar, så vi kan göra egen mat till Snuttis.


Kommentarer
Marie Nellie & Oliwer´s Mamma

dkan itne på torsdag då.. så kan du följa med till öf i brb ? mellan 3-5 :)

2009-11-16 @ 00:13:06
URL: http://shiiitonge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0