migrän

Sitter på jobbet med migrän, kul? Nej! Sen dessutom kom jag på att mina hemmanycklar ligger i Elsas skötväska, så jag hoppas verkligen jag slipper låsa ikväll, eftersom jobbnyckeln sitter därpå... GAH!

Det enda bra som hänt idag är att vi va och vägde Elsa, hon har gått upp 300 gr på en vecka, skönt! Samt växt nästan 2 cm! Min lilla tjej!
Höll nästan på få en spruta idag, men de va slut på BVC! Darn!

Men men, ska upp till jobbet nu, ta 2 ibumetin, sen köra igång! Imorgon är jag ledig, ska iväg till föräldragruppen och träffa Nannyn.. Tudelooo! ;)


Kommentarer
Boel

Håll huvudet högt, efter allt du gått igenom skall ingen få trampa på dig.



Kramiz

2009-11-11 @ 22:00:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0