Helg snart!

Snart är det helg! Längtar verkligen, även fast jag jobbar imorgon och på lördag har vi fullt upp med att hjälpa Tottes kompis att flytta.. Och på söndag blir det fullt upp.. och dessutom jobbar Totte.. Urk!

Men imorgon är det bara 1 vecka kvar tills jag fyller år. Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska ha något. Först va det tänkt att ha något käk samt sitta och dricka, men nu lutar det mer åt att bara sitta och snacka och dricka.... Ja vi får se helt enkelt. Men det blir nog på lördagen, för på Fredagen ska Totte och jag ut och titta på andra Stig Larsson Filmen och äta ute =) Mys.. haha



Kommentarer
Lucia

Hej. Nu är Annabelle vaccinerad och hon mår jätte bra. Det gick fort och gjorde inte ont enligt Annabelle som tog det med en nypa salt =)



Ingen feber tack och lov. Det var inte alls lika lika farligt som jag trodde att det skulle bli.



Kram

2009-11-19 @ 21:16:26
URL: http://prinsessbell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0