Grekland 2010?

Vi har börjat småplanera för Elsas första resa, som antagligen sker nästa höst till Greklad. Någon som vart där på hösten?

Jag är jättesugen på att åka! Men jag är nog den enda som vill ha all inclusive, eller Totte vill nog också det, enklast och smidigast. Det enda negativa är oftast att man fastnar på hotellet och det blir inte lika mycket prova på andra resuauranger, eftersom man har maten typ framför sig?
Vi kollade lite på priser och hittade ett familjehotell med all inclusive, för oss 3 skulle resan gå på ca 17500, rätt så billigt med tanke på vad man äter och dricker ;)

Men som sagt så är jag jättesugen! Vill helst åka imorgon!

Idag har jag och Elsas träffat Jessica och Leon, vi strosa runt lite i centrum innan vi åkte till bushen i VH där Jessica tog svinis-sprutan.. jag satt då barnvakt till 3 små söta troll ;) Elsa, Leon och Sebbe, som är en son till Jessicas BVCkompis.
Sen gick vi förbi Jessicas mamma och käka oden, det va evigheter sen jag åt det! Så jag njöt till 100! Sen gick vi hem till Jessica och barnen fick bada och busa av sig. Jag fick en jättefin present av henne, ett frukostset i svart! Så det va tallrik, skål, mugg och äggkopp*2 och de va verkligen supersnygga!
Jag och Elsa kom hem vid 20:00 och då var det bara att ge henne välling och natta henne. Så nu sover hon :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0