Glöggafton

Det måste vara något fel på mig, sover så jäkla dåligt på nätterna! Och självklart sov jag lika dåligt inatt som alla andra nätter... blir galen!
Gick upp samtidigt som Totte imorse och åkte med honom till jobbet, eftersom jag skulle till Gullmars och dricka glögg med Årsta mammorna. Först hade jag tänkt skita i det för jag hade sån jäkla huvudvärk, men jag åkte ändå eftersom det va så länge sen jag såg vissa av de.. och jag har verkligen saknat att åka på våra träffar. Men eftersom vi skulle träffas vid 13tiden i lokalen och jag va på Tottes jobb redan vid 10 så gick jag runt i Globen city och tittade efter julklappar till stumpan..
Hittade en jättefin klänning på HM till henne, ska kolla om den finns på deras hemsida, för då klickar jag nog hem den redan ikväll med lite annat smått och gott ;)

Men det va jättetrevligt, Elsa trivdes med alla barnen och de lekte och vi vuxna satt och pratade och drack glögg..
Sen fick jag världens migrän, ringde min pappa som kom och hämtade mig, kände att en bussresa skulle jag verkligen inte klara eftersom jag hade yrsel och mådde riktigt illa! Så fort jag tog något att äta blev illamåeendet värre, så jag hann inte ta en tugga av det jag tog med.. =(

Men men, imorgon börjar en ny vecka, Totte är ledig, så jag får se om jag orkar gå ner till sångstunden, men det lutar åt det hållet, och sen komma hem och mysa med familjen..
Sen jobbar jag Tis/ondag och på fredag fyller jag år! Så då ska jag o Totte på bio och äta ute, någon som har förslag på restaurang?
Vi vill ha en mysig =)


Kommentarer
maria

Kamarina

en restaurang på Östgötagatan på södermalm

supermysigt

brukar vara fullt så då får ni boka bord innan

en grekisk mysig restaurnag

krammm

2009-11-22 @ 21:12:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0