Ensam kväll

Ikväll är jag ensam hemma, ska bli supermysigt faktiskt. Totte är ute med sitt jobb, de har haft kurs hela dagen så de skulle gå till Snaps och dricka lite ÖL och dte måste jag ju såklart låta honom göra. Jag har ju faktiskt fått gå ut 2 gånger.
Så nu håller jag på med min mysmiddag som jag ska äta i vardagsrummet medans lilla damen knaprar på majskrokar. Till det dricker jag vin, och Elsa får lite pärondryck.. Ja, vi har som sagt myskväll...

Sen runt 7 kommer Kilden, vi ska dricka vin, jag har köpt chips, ost och kex. Så det blir myskväll!


Kommentarer
Marie - Nellie & Oliwer´s Mamma

haha oj ja vet inte, antingen när ja e inne på msn. eller genom bloggen :P

2009-11-13 @ 22:43:54
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Kicki

Tack för en trevlig kväll du o Elsa bjöd på...men ack så fort den gick...Mysigt..Kram

2009-11-14 @ 01:30:59
URL: http://kilden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0