090527

Trött som bara den, hade svårt att somna igår, så jag låg i sängen med datorn, sen hann jag bara sova typ 30 minuter innan Elsa vaknade =/ Totte tog blöjpasset och jag maten. Sen somnade de om, och jag låg kvar vaken.
Somnade så småningom men har vaknat flera gpnger av mardrömmar, eller det va inga läskiga, utan mer panikdrömmar! Så fort jag somna om drömde jag om allt!
Sen vaknade en viss person(inte svårt att lista ut vem med tanke på att Totte va på jobbet och jag älskar att sova ;) ) kl 7 imorse och ville inte somna om! Så det blev att underhålla henne..

Sen har hon vart lite smågnällig idag, tror det är pga hon la sig 8 igår! och hon brukar annars somna vid 9-10, sen har hon nog fortfarande lite ont i magen, men hon bajsade idag med! En riktig rakkabajsare!

Ja mitt försök att gå ner 16 kg går ju inte speciellt bra, är sååå sötsugen hela tiden! Speciellt på kvällarna! Så istället för att ha gått ner har jag fan gått upp 2 kg! Ja,, nu blir det andra bullar! Ska sluta äta sötsaker, men vi räknar bort de dagarna jag ska fika ;), det kommer verkligen inte funka, men men! Sen får jag börja gå ut o röra på mig. Totte o jag har ju bestämt att börja med Nutrilett i höst, efter alla grilldagar. Som ska bli många!

Men men idag ska jag till Berit med Skrutt, vi ska fika =O Sen blir det nog hem o vila. Känner mig slut i kroppen efter igår. Begravningen va jobbig, man ska inte överleva sitt egna barn, man ska bli gammal med de o få massa barnbarn! Man ska uppleva alla julaftonar och födelsedagar tillsammans!


Kommentarer
Nadja

Vad segt de är när man inte kan somna, man har ju inte så mkt till val än att gå upp när dom små vaknar hehe.



Hoppas de går bra med din vikt, vet hur de är att vilja gå ner! =)

2009-05-27 @ 13:35:21
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Boel

Håller med dig, det var svårt att komma till ro igår, många tankar på allt som hänt under dagen och

hur alla på tims sida mår. Fick lite ångest när jag tänkte på allt detta och är så glad att jag får ha dig kvar i livet och att det gick bra för dig. Även glad att ha Stoffe.



kramis

2009-05-27 @ 14:05:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0