Utkast: Snart är ...

Snart är helgen slut och en ny vecka börjar. Men det kommer ändå kännas som helg eftersom Totte är hemma.
Är jättenervös inför det att hans ka börja jobba, vilket blir nästa Lördag. Hur ska jag klara av henne ensam?

Idag har vi bara vart hemma, min mamma, pappa o lillebror + hans tjej kom hit en stund o fikade.

Imorgon ska Jennifer o hennes mamma komma hit + att vi ska tvätta. Ska bli jättekul att Jennifer ska få träffa Elsa!

Skrutt har börjat med napp nu, hon har ett sånt sugbehov att vi gav henne en. Hon är mycket lugnare med den, och kan ligga längre stunder i babysitter nu utan arr gnälla =)

I veckan ska jag ner till FT på Tisdag och Torsdag, sen ska jag hinna till VH en snabbis till min gudmor och lämna lite ljus och sen till Pappas jobb. Sen på fredag ska vi till BVC och väga Skrutt.

Nu börjar Robinsson snart, ska äta blåbärspaj till det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0