Gammelfarmor på besök

Elsa vaknade vid halv 8 imorse och ville verkligen inte somna om.. suck! Så nu ska vi ändra hennes dygnrytm lite så hon tar det långa sovpasset på natten! För annars brukar hon ha det på dagen, eller ja det har ändrats på nån konstig andledning =P

Men idag har vi faktiskt vart i centrum, ska ha myskväll ikväll, så jag ska vara olydig och dricka lite vin! Eftersom jag inte ammar så mkt längre har jag pumpat ut och kommer nog inte amma ikväll, men vi får se, ett glas gör faktiskt inget!
Sen precis när vi kommit hem så kom min farmor och hennes sambo + min faster. Min farmor hade med sig massa mat till lunch och såklart hade de paket till Skrutt =)
Elsa va vaken nästan hela besöket! Vilket är rekord, annars brukar hon sova, eller ja hon har vart vaken genom nästan 3 hela besök!
Efter det de hade gått vilade vi lite, Totte hade Elsa på magen, sen när jag vaknade till såg jag hur de låg, haha höll på att dö! Det såg så mysigt ut, ska lägga upp bild  på det! För det såg helt underbart ut!




Fina va?


Kommentarer
Anonym

ja ha ha det ser jättemysigt ut, så såg det ut när du sov som lite också

2009-05-08 @ 19:41:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0