Skansen+Skruttspya

Sovit så där inatt, fick ingen ro, så när Skrutt väckte oss i morse var jag defenetivt inte pigg eller utvilad! Som tur tog Totte Elsa på natten, så jag fick ligga  o blunda bara.

Åkte iväg till Skansen och tittade på djuren, va där till typ 14, sen åkte vi in till city o gick runt där o sen gick jag upp till mammas/mitt jobb och hälsade på. En av mina arbetskamrater är gravid i 5e månaden =) tyckte hennes mage såg såå mysig ut, saknar min ibland men jag har hellre Elsa här än i magen :D

Åkte hem, och gav Elsa mat, 30 minuter senare tokspyr hon, så jag får på mig, i soffan och på sig själv. Så det blev ett bad för henne, längtar tills vi kan bada tillsammans =D Men sen helt plötsligt blev hon jätteslö och blek så jag fick panik o ringde mamma, så hon och Anett kom över o höll mig sällskap tills Totte kom, då blev Skrutt pigg. Men hon skrämde livet ur mig! Trodde hon skulle sluta andas! Men nu sover hon på mig mage =)

Imorgon ska Marie, Cassandra o kanske Jennie komma hit, vi ska käka tacos, yum!

Men sov gott, bilder från skansen kommer imorgon.


Kommentarer
Marie Nellie´s Mamma

ska bli riktigt mysigt :D måste mysa en massa med skrutt Elsa :D

2009-05-14 @ 22:42:35
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Boel

Hoppas att Ni får en skön och trevlig kväll tillsammans alla mammorna med sina småttingar.

2009-05-15 @ 11:50:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0