planer inför dagen

Mår mycket bättre efter en natts sömn! Tror det antagligen är sömnbrist jag har. Är inte van att vakna flera gånger per natt + att jag dessutom vaknar av minsta lilla ljud nu. Men jag mår iaf bättre, men ska hålla koll på mig så det inte blir värre.

Idag ska jag träffa min tjockis! Jag har saknat henne massor! Vi har inte träffats på flera veckor! Och vi som brukade träffas 4 gåneri veckan förrut. Sen ska jag försöka städa lite. Är som sagt jättetrött på den här lägenheten, tycker inte om planriktningen, bänkarna i köket är för låga, så jag får jätteont i ryggen när jag diskar, lagar mat. Jag hatar färgerna på köksluckorna. Badrummet är trångt. Den enda jag gillar är färgerna vi målat, sovrummet för att det är stort! och ardagsrummet, för det också är stort! Men jag vill ha en mer öppnare yta. Större kök och större badrum! Ge mig det tack!


Kommentarer
Mamma

Tack för att du mår bättre, men lova mig att du ringer om det är något som inte är bra. Var vaksam på dessa signaler.



vi hörs kram

2009-05-25 @ 07:52:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0