Ny vagn och babygym!

Vagnen är helt underbar! Det blev en röd.
Det roliga med det hela är att han som säljer vagnar, är en gammal kompis till mamma, hon har kännt honom sen han va 4 år! Så världen är liten =)
Sen kom vi hem och vilade, låg och mös jättelänge tills båda somna och så sov i en timme typ. Efter det satte vi upp vagnen och mös vidare. Vid 7 kom Totte, han hade vart på Ikea och handlat babygym och ramar + lite annat. Han måste tillbaka i veckan för att handla större ramar, som vi ska lägga in kort på Elsa i.

Idag har jag faktiskt vart duktig! Skrutt har vart jättegrinig men jag har fixat det =) och bytt bajsblöja ensam *2! Annars har vi vart 2, haha!

Men ja, nu har jag fått duscha, vilket va jätteskönt. Skrutt duschade lite med mig, hon älskar det!
Men nu ska jag pussa på min man, och säga hur mycket jag älskar honom, för inatt är det hans tur att byta blöjor! Så jag får sova lite, eftersom han är ledig imorgon :D


Kommentarer
Anonym

Ni är underbara bägge 2, tur att Elsa fått ER som föräldrar.

Lite tillrätta, hans som sålde vagnen var inte 4 år utan jag var 4 år när jag började leka med hans syster.



kramis

2009-05-10 @ 21:04:16
Cassandra, Josefins mamma

Nu måste du ju ta kortoch visa vagnen :D hahaha

2009-05-10 @ 21:20:22
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0