Mysigt

Totte fyllde år igår så vi tillbringa natten på landet, mysigt som vanligt =)

Vi kom hem idag, ganska tidigt, jag va inte på humör för något. Vet inte varför, men jag känner mig så himla nere! Totte gör allt för mig, o jag uppskattar verkligen det, han är helt underbar.

Ikväll ska vi bara tadet lugnt, ska mysa massor med Skrutt!  Hon är helt underbar! Igår va hon jättegnällig men så fort vi la oss i soffan och hon fick komma upp vid halsen så blev hon lugn o somna på en gång. Hon är såå mysigt =)



Kommentarer
mamma

Det är tyvärr vanligt att känna sig lite nere och ha svårt att sätta tummen på det. Hormonerna hoppas i kroppen och man kan inte hålla dom i styr efter en förlossning. Tack för en trevlig lördagkväll.



Kramis

2009-05-18 @ 06:38:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0