Kvällsinlägg

Idag har vi bara myst. Gick en snabbis till Sabis o handla lite blöjor, mjölk o fikabröd till mig...*Gris*

Skrutt har badat idag, hon börjat tycka om det nu =) och nu ligger hon i sin säng, med pyjamas och lyssnar på speldosan från Matte o Annett. Hon tycker om båda, hon fick en från Ann-sofie häromdagen, som hon tycker om också...

Imorgon blir det nog att åka till mitt jobb och hälsa på. Ska bli kul, ska äta lunch med min mamma!

Ska få en ny design på bloggen =) Cassandra ska hjälpa mig, så vi får se hur den blir, tror iaf att den kommer bli skitsnygg!

Ska fortsätta titta på färjan och sen sova när Totte kommer.


En av de sista bilderna på magen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0