Kaosmorgon =(

Ska snart oväg efter en nästan kaosmorgon! Elsa vaknade vid 5 imorse och skulle verkligen inte somna om! Hon va pigg och det skulle jag helst också vara enligt henne! Så hon fick sitta på sitt vanliga vis, medans jag halvsov, Sen fick jag nog, benen gjorde ont så jag försökte lägga henne, men nej! Så Totte tog henne vid 6 så hon fick ligga på hans bröst, vet inte om han fick sova något under den timmen jag sov. Men iförsig hade han sovit hela natten =)

Men tillslut somna Skrutt på mig, efter att ha snuttat på mig i nån timme.. vi vaknade runt 10, skulle kolla min mobil och då börjar hon verkligen skrika, kunde inte lugna ner henne och så var det till och från till nyligen, då hon bajsade, så antagligen hade hon ont i magen =( Men nu sover hon, Ska försöka sova sen när vi kommer hem, får se om jag bjuder upp mamma o pappa och vakta henne medans jag sover, får se vad de säger. Men nu ska vi gå ner och sen handla vagn! Yahoo!


Kommentarer
Tess

Har ett litet tips vad det gäller magknip hos de små. Hade lite problem med min lilleman i början o inget hjälpte. Dels plockade jag bort allt i min kost som kunde ge hård mage o överaktivitet, dvs morötter, majs, kaffe, socker, vitlök, lök, tomat o lite annat med. O sen så fick jag ett tips på BVC att jag skulle köpa Sempers magdroppar på apoteket. De dropparna är verkligen att rekommendera. Man ger de 5 drp varje morgon o då får deras mage exakt den bakteriekultur som de ska ha i magen. Sen Kim fick dessa så har han inte haft ngt problem med magen över huvudtaget. De kostar i o för sig lite, men det är värt vartenda krona. Hoppas att dagen blir lite bättre än vad morgonen var. Ha det gott! Kramisar

2009-05-10 @ 11:28:10
URL: http://tessalonka.blogg.se/
Cassandra, Josefins mamma

hihi :) jag ska försöka sälja min emmaljunga! Då säljer jag både sitt och liggdel :) hihi! Men får se hur de går :P

2009-05-10 @ 12:18:24
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0