Haha!

Om nån av er hade sagt till mig för ett år sen att jag skulle sitta och klämma på mina bröst kl 2 på natten för att få ut mjölk som en kossa, skulle jag garva åt er och sagt att ni var galna. Men hey! Inatt satt jag klockan 2 som en kossa och klämde på mina spenar för att få ut ynka 15 ml! Som jag kunde mata min Skrutt med.
Jo jag hade nog garvat om ni hade sagt i samma veva att jag skulle ha barn, som jag skulle ge mjölken till.

Imorse så blev jag skitorolig(haha) för Skrutt inte hade bajsat inatt, som hon brukar, så jag sätter henne upp och masserar magen och trycker upp benen. Inget händer, Totte tar henne och går runt, sengår han in i badrummet för att kolla, och då hade hon bajsat, för ett tag sen. Så dumma jag, kletar ut allt i mina övningar, eftersom jag är så dum och inte kollar innan om hon har bajsat. Nybörjarotur?

Glömt och skriva att Skrutt har ju fått massa presenter! Massa snygga kläder av Bettan, Ammie på landet. Mormor, morfar, Farmor och Farfar. P o Anna. =) Sen fick vi faktiskt 2 paket blöjor av min Gudmor och Gudfar, vilket va uppskattat! Hade tänkt o köpa blöjor, men när vi mötte Åke på väg hem så kom jag på att jag glömt det.

Idag blir det lugnt, Jennifer och Kicki kommer + att vi ska tvätta!


Kommentarer
Sandra 93a och snart mamma

Är det Marie från ft?

Grattis till lill tjejen föresten :) Vilken sötnos!

2009-05-03 @ 13:57:13
URL: http://ungmammasandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0