Ensam Hemma

Första dagen utan Totte, hur ska jag klara mig?! Har än hunnit äta, tvätta håret, klä på mig och sminkat mig, det trodde jag verkligen inte! Skrutt har även hunnit få en oljemassage för att få bort skorvet, eller vad det heter! Snart är det helt borta! Sen har hon hunnit äta och skrikit lite. Snart ska vi till centrum och möta min mamma, får se vad som händer, måste kolla efter present till Totte, han fyller ju år om en vecka! Vet verklligen inte vad jag ska köpa till honom, Förslag någon? Sen ska väl mamma och jag ta en prommis till Babyland, ska prova några vagnar. väntar fortfarande på svar på hur mycket den andra vagnen jag vill ha kostar! Är så sugen på en röd eller blå! Sen hade de en jättefin rosa, haha >_<
Men då blir det att köpa när skatteåterbärningen kommit, vilket är jättelångt dit =(

Sen ska jag hem till VH och hälsa på katterna! Åh vad jag längtat efter de! Har med mig kameran, får se om jag får nån bild på de tillsammans med Elsa =) Det hade vart mysigt, tror inte de har sett en bebis någon gång, haha.

Men men nu måste jag fixa det sista! Tudelooo!


Kommentarer
Nadja

Det kommer gå så bra utan Totte, titta vad mkt du redan hunnit med =)) Jag var lika orolig i tisdags när jag var hemma första gången själv men de gick galant trots att jag var skit trött sen på kvällen haha

2009-05-09 @ 12:02:01
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0