Borde..

Göra massor nu när Elsa sover, men här sitter jag och ugglar, jag orkar inte!
Borde damma, dammsuga, våttorka golven, vila och kanske planera middagen tills ikväll, men jag sitter här.

Inatt fick jag sova, tog ett matpass, men resten tog Totte, underbart! Så idag är jag utvilad, så därför borde jag göra allt där uppe, för Totte har tvättat halva morgonen. Sen måste vi få ut den gamla vagnen till landet så den nya får plats i källarn. Jag älskar den nya vagnen! Yupp! Den är helt perfekt, precis en sån jag ville ha från början =)

Idag ska vi ta det lugnt, vi har ramat in foton, som Totte skrev ut i lördags, sen har jag valt ut de jag ville ha och resten ska vi ge bort =)
Sen kommer Annett efter ikväll och ska hälsa på.

Nej ska väl ta tag i lite städning.. bjuder på en bild av Skrutt, sovandes såklart =)



Kommentarer
Nadja

Man har alltid en massa borden, men inte så lätt att hitta lusten när man har en liten krabat hemma :D

2009-05-11 @ 13:00:20
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Anonym

Min lilla älskling är för underbar. Ta det lugnt och stressa inte, du hinner med det du skall göra. Tänk på att det endast är 3 veckor (snart) som du och Totte gjorde ett jättejobb.



Kramis

2009-05-11 @ 19:01:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0