Bestämt mig...

Jag ska ge mina bröst en andra chans! Ska handla amningste imorgon så får vi se hur det funkar. Sen ska jag prata med BM på Torsdag när vi ska dit, har kollat lite på nätet och sett att det finns en nässpray för att få igång mjölken =O Så vi får se vad hon säger om det, för hjälp borde man ju få om man verkligen vill amma! För nu har jag ju gjort allt jag kan, försöker pumpa ut för hand va 3:e timme, och ha henne vid bröstet så ofta jag orkar och kan. Nu har det ju blivit mindre eftersom jag mått sämre.

Men men imorgon ska jag till FT och sen kommer Berit förbi. Ska bli trevligt, sen på kvällen kommer Tottes faster förbi.


Kommentarer
Anonym

Vet att du inte ger upp, du är en kämpe.



Kram och hälsa Berit

2009-05-04 @ 22:00:26
Tess

Prata du med BVC o se vad de säger. Det är jobbigt när det inte fungerar. Men du är inte mindre lyckad som mamma om det är så att det inte går att mamma. Den ersättning som finns idag är bra. Sen är det ju tyvärr så att ju mer skrutt får suga desto mer mjölk producerar du. Hoppas du får lite hjälp. Tänker på er. Massor med kramar

2009-05-05 @ 08:38:52
URL: http://tessalonka.blogg.se/
Nadja

Det är svårt de där med amningen, man blir så frustrerad när de inte fungerar som det ska. Hoppas de löser sig för dig

2009-05-05 @ 13:28:17
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0