090531

Helgen har vart helt underbar! Har junnat slappna av och det behövde verkligen!
I Fredags åkte kom vi dit vid halv 3, satt lite i solen och mös. Sen hade jag köpt 2 cider o en flaska rosévin, jättegott det va med cider! Åt lövbiffrullar med potatissallad och drack rosé till det =) Sen på kvällen gick vi till 47an o drack Sangria och pratade lite, sen vid 10 gick vi o la oss. Lite jobbigt att sova brevid Elsa för så fort vi rörde på oss vaknade hon.

Lördagen var jättevarm! Man märkte att Elsa blev småseg av det, vi försökte hålla henne så sval som möjligt.
På natten sov hon 7 timmar i sträck! Jag hade svårare att sova, hade småont i magen =/
Men idag har vi bara hunnit komma hem, har sorterat 2 stora påsar med kläder som vi fick i fredags, ska sortera Skrutts andra kläder o ta bort det som är förlitet =)

Firar min första morsdag idag =) Fick en jättefin morgonrock av Elsa(Totte)

Va har ni gjort i helgen?


Kommentarer
Twiggy

Låter verkligen som en mys helg det :)

Jag har bara suttit och väntat på att bebbebus vill ut men icke sann icke..

2009-05-31 @ 18:48:15
URL: http://twiggzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0