090528

Dagen har vart slapp, Elsa sov jättebra inatt!, men sen kan hon vakna rätt så tidigt, typ 7 och vara pigg, vilket är jobbigt. Så då måste ma underhålla henne.
Hon är alltid piggast på morgonen och så sover hon bort halva dagen =P

Men men, hade tänkt sätta mig ute på gården i solen idag och slappa, men så började det regna! Så den planen fick jag ju skippa! Satt inne hela dagen, tills det va dags att gå till en ny mammagrupp. Ganska trevligt, jag va ygnst! Men vi snackade lite och bestämde att vi skulle fika nästa vecka, Kommer nog bli ganska trevligt. Ikväll ska vi bara ta det lugnt. Som vanligt! Ska nog lägga mig lagom tidigt. kanske 22 tiden =)
Sen imorgon drar vi ut till landet, Totte har tagit 2 timmar komp, så han kommer hem vid halv 2 istället för halv 4!



Kommentarer
mamma

Ha en skön helg på landet.



kramis

2009-05-28 @ 17:55:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0