090519

Vaknade sådär tidigt, efter en ganska bra natt. Fixade iordning oss och åkte till mitt jobb för att äta lunch med min mamma och hälsa på. Självklart var inte alla där, så dit måste jag åka igen. haha!
Sen åkte jag till Tottes jobb och åkte med honom hem.

Sen har Totte och jag planerat lite av namngivelsecermonin vi kommer ha i mitten av Juli. Det kommer bli helt underbart. Vi skrev gästlista, bestämde hur vi ville ha ceremonin uppbyggd. Nu är det bara vad som ska bjudas på, och dekoration =) Men än så länge är allt hemligt! Bara att vänta på brevbärarn vid brevlådan så kanske du får ett inbjudningskort, men bara om du vart snäll ;)

Imorgon va det tänkt att jag skulle fixa på balkonen, men vi får se hur det blir =) Eftersom vi har en tvbänk ivägen, men jag vet iaf hur jag vill ha det nu!

Imorgon blir Elsa 4 veckor, helt sjukt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0