090425

Dagen har vart helt perfekt! Elsa har vart jättelugn, skrikit till några gånger, men det va mest för hon ville ha mat eller ny blöja =)
Köpt en ny klänning, tills imorgon på begravningen, hade jättesvårt att hitta någon. Har bara vart på en begravning tidigare, så det är så svårt, speciellt när det är ett barn!

Men imorse fick jag iaf duscha! Gud va skönt det va, och precis när jag va klar och påklädd vaknade Skrutt ochd et va dags att ge henne lite mat o klä på henne innan vi skulle träffa Stephanie. Tycker det är jättesvårt att klä å henne rätt! Man vet ju inte om man klär på för mycket eller för lite, så idag hade hon en kortarmad body, byxor och en kofta, jag skippade mössa, är jag en dålig mamma då?
Följde med Stephanie till MVC och va med på hennes besök, så idag fick jag va den som var "mannen" haha =) Fick höra hans hjärtljud, =)Fick också en egen återbesökstid för koll i Juli.

Fick också kallelse till läkartid på KS den 9 juni, lite smått nervöst, men gud va dyrt det är nuförtiden! 200 kr för Magnetröntgen och 300 för läkartid på ortopeden!Aja få träffa en bra läkar iaf.

Ska försöka städa lite nu, vi hörs!


Kommentarer
Cassandra, Josefins mamma

Tror jag såg dig idag :P Men när jag skulle häsla var du borta :P



har dina solisar från sist vi sågs, Josefin had eju lånat dom och de hade tydligen hamnat under vagnen :)

2009-05-25 @ 23:15:35
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Cassandra, Josefins mamma

De skulle vi kunna lösa :D

2009-05-26 @ 18:15:11
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0