varmt!

Fattar inte hur jag kan svettas på nätterna!? Vaknar av att det är jättevarmt, trots att vi sover med öppen balkong!
Vaknade 6 imorse typ och kunde inte somna om, så jag låg och vred och vände på mig tills Totte gick, somnade typ när han hade gått och vakna vid 0850, 10 minuter innan jag skulle upp.. suck!

Fick mitt efterlängtade hallonbladste idag! Så vi får se hur det kommer hjälpa, haha vill ha bebis nu! Tycker det är jobbigt att gå och vänta. Det är typ som när man va liten och det va dagen innan julafton och man kunde inte somna för man låg och tänkte på vad man skulle gå i julklapp! Så är det typ nu, jag ligger och längtar efter att få mysa med Skrutt, få snosa bebis.. Jag är beredd nu... jag är redo! Väskan är packad, eller ja det goda saknas fortfarande, och mindre kläder,
Sängen och skötbordet är uppe, jag ska bara sy lite mer sängkläder.. men jag känner mig så redo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0