Säng!

Jag har gråtit, svettat, gråtit ännu mer, jag borde få nobelpris i att sätta ihop en spjälsäng själv! Men nu är det klart, vart är min pris!?

Allt började med att jag hade så tråkigt! Så jag började packa upp spjälsängen, insåg sen att det skulle bli svårt att fixa själv, men jag lyckades! Med lite(läs sjöar) av tårar, Totte ringde mitti allt och tröstade mig, efter det kunde jag lugna ner mig och tänka på Skrutt i magen =) Men nu är den uppe, funderar på att ha den på ett annat sätt, men vi får se vad Totte säger när han kommer hem från jobbet ikväll...


Ps om det är någon som är bra på att sätta upp spjälsängsskydd, kom hem till mig och hjälp mig!


Var förövrigt hos BM idag, tycker verkligen inte om henne, så nästa graviditet blir det nog privat inne i stan... Vi får helt enkelt se.. men måste dit på måndag och lämna urinodling, hon tror jag har UVI, vilket kommer visa sig vara helt fel, jag vet ju hur det känns.. Men hon trodde inte på mig att jag hade haft förvärkar häromnattem... suck! Jag känner väl min egna kropp..? men sf-måttet hade ökat till 31, alltså bara ½ sen sist! Hoppas bara hon växer som hon ska =(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0