Helgen

Fredagskvällen va hur mysig som helst, jag blev proppmätt! Jag va störtnöjd med förrätten och efterrätten, Tottes varmrätt va hur god som helst den med! Vi fastna i köket och satt där och prata.. Det tyckte Skrutt om =) Så hon rörde på sig massa...
Vid 0200 gick de och vi somna ganska snabbt.. jag va jätteklumpig, skulle vara duktig och diska, sen gled ett glas ur mina händer och hamnar på 2 andra glas, så 3 st glas gick sönder sammanlagt, usch Men Totte trösta mig och sa att det inte gjorde nåt =)

Igår åkte vi ut till landet, grillade korv hos Viking, sen åt vi en plockmiddag med lite skinka, oliver, nybakat bröd mm, det va jättegott! Fick nåt ryck och ville sova där, så vi åkte o hämta våra grejjer och sen tillbringade vi resten av kvällen hos Anita o Björn. Gick och la mig ganska tidigt eftersom jag hade jätteont i magen och svanken... kunde sova sådär, sov typ mellan 20-30 min, sen vakna jag av att det gjorde ont. Smsa Totte och sa att jag ville att han skulle komma, så han kom och vi gick o la oss. Kunde inte sova alls då pga smärtan, har haft så ont en gång tidigare och det va när jag va sjuk.. så jag låg där i typ 1 timme med konstant ont! Väckte Totte som hade somnat och han masserade mig lite, vilket inte hjälpte. Ringde in till förlossningen och frågade hur riktiga värkar kändes och jag fick förklara hur jag kände...
Enligt henne va det inte ens förvärkar =O utan bäckenuppluckring... hon ville att jag skulle värma en vetekudde, vilket va jättesvårt eftersom vi inte va hemma! och vänta tills alvedonen jag tog 1 timme innan skulle värka.. suck.. Men jag somna till slut men vakna varannan timme...
Ikväll vill jag verkligen inte ha ont, vill verkligen inte åka in, för jag vet vilken läkare som är där,,, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0