Utkast: Är jättetrött ...

Är jättetrött fast jag sov typ 10 timmar inatt... okej det va med vakenpauser =P
Somnade runt halv 10-10 och vakna första gången vid halv 2, sen 5 och sen 8. Sista gången kunde jag inte somna om utan låg och blunda ett tag. Har märkt att så fort jag vaknar på nätterna får jag riktigt magknip! Men det sitter inte vid magen, utan längre ner.. jättejobbigt! Och alltid när jag vaknat =(

Men gick till Future Teens och åt frukost, sen kollade vi på Mamma mia och tog det lugnt, gick vid 13 och hjälpte Totte med tvätten =)

Nu sitter jag här, har precis ätit... Vi väntar på att Matte ska komma och borra lite, tavlan ska upp och hyllan ovanför spjälsängen, sätter in en bild sen =)

Sen kom jag på att jag måste börja spara pengar till Ladie Night den 26 September, mamma och jag bestämde ju förra året att vi skulle gå, och äta också! Så biljetterna kommer ju gå på en del :) Men dte är det värt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0