Tillväxt

Känns som jag bara pratar om föräldragruppen just nu, men det är ungefär det jag gör på dagarna, träffar Stephanie och är på föräldragruppen. Tycker det är jätteroligt faktiskt! Idag baka vi och massa andra mammor/gravida kom. Marie med sin söta Nellie var där med sina kompisar.

Sen blev det att gå till MVC och träffa Eivor, magen hade självklart inte växt så det blev en remiss till UL i Liljeholmen då man kan få tid fortare där än Huddinge. Får se när de ringer, hoppas jag får tid imorgon =/ (Update: de ringde nyss och jag fick en tid imorgon kl 11) Känner mig jättenervös, för jag har bara vuxit ½ cm sen förra veckan, har legat på sf-mått 30 på 3 besök nu.

Jag hoppas bara allt  är bra med Skrutt =(

Update: Efter att ha märkt hur saker och ting kan ändras så fort har jag vart jätteduktig ikväll, småpackat bb-väskan, så nu ligger det en body + byxor i storlek 50 och i 56 + en overall, lite kläder till mig, som jag annars inte använder(dvs 2 stora
t-shirtar och mina gardinbrallor. ett rör med 10-kronor och ett med 5-kronor, 2 askar med tjärtabletter och yatsy.
Nåt med som man kan packa ner nu?


KOM IGEN NU, Vill ni inte komma på ljusparty, blir nog söndagen den 15/3! Det bjuds på fika och kaffe, thé till den som vill ha! Skriv er mailadress i en kommentar, vore jättekul! SNÄLLA =D



Kommentarer
Anonym

Jag kommer gärna,har iofs varit på sånt tidigare och dom var snordyra,men kaffe o kaka kan jag aldrig säga nej till.Tar med grejerna också så får vi se om det är ngt du/ni vill ha.Var rädd om er/kram Ellinor

2009-03-06 @ 08:53:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0