Tillväxt ul #2

Va på andra tillväxt ultraljudet idag, gick jättebra! Hon följer sin egna kurva. De räknade ut att hon skulle väga runt 2300 gram just nu.. alltså har hon gårr upp nästan 400 gram sen senast vilket är bra :) Hon ligger fortfarande under normalkurvan med 15,7%...

Sen gick jag över till Berit och vi åt jättegod moussetårta.. och självklart hade hon köpt en klänning till Skrutt, haha hon kommer ha massa kläder! Kommer behöva byta kläder jämt om hon ska hinna ha på allt =D Men den va jättesöt..

Ikväll ska vi ha middagsgäster från Årsta, ska bli kul, så vi ska göra parmaskinkinlindad sparris med citron-creme fraishe till förrät, sen moussaka till varmrätt och chokladmousse till efterrätt :) ska bli så himla gott!



Beställde för övrigt mitt halolonbladthé igår, får se om det kommer nästa vecka, det sägs att det kan få igång förlossningen, eller ja.. inte för att jag tror på det till 100% men man kan ju alltid testa =) Vill ju ha min Skrutt nu helst!
Sen är den jättebra för läkningen av livmodern sen, så man kan ju dricka det för den sakens skulle annars....
Skrutt verkar gillar schlager, kommer alltid igång när jag sätter på den kanalen :O Suck... men det är mysigt....


Nej måste fixa mig nu.. hoppas resten får en trevlig helg!


Kommentarer
Anonym

Skönt att allt var ok!Kram Ellinor

2009-03-20 @ 18:02:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0