Sytt!

Har vart jätteduktig idag! Fixat tvätten, sen började jag sy, det blev ett underlakan och örngott till Skrutts kudde och jag klarade det utan känslomässigt utbrott! De som känner mig riktigt väl vet att när saker inte går som det ska, blir jag fly förbannad och kan nästan börja böla pga det =P, men jag klarade av det, jag satt i lugn o ro och sydde! =D Det blev inte helt perfekt men det blev snyggt, tycker både jag o Totte =)

Skrutt har varit jättepigg idag, riktigt gjort illa mig på revbenen och stäckt ut sig ordentligt =) man ser hur magen rör på sig och det är jättekul, har försökt spela in det, men hon verkar märka när kameran går igång för då blir det stilla =(
Helt sjukt att det bara är 21 dagar kvar tills hon är beräknad, det är helt sjukt! Jag kan inte riktigt förstå än att jag ska ha barn, men ändå är jag redo, jag är så beredd man kan bli. Tror jag! Haha.. visst det är lite frågor kvar, men jag söker mycket på internet.

Funderar på att ta ett bad, har ont i ryggen, har nog suttit för mycket =/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0