Sovit dåligt?

Fick ingen riktig sömn inatt, har nog legat vaken halva natten pga; ont i höften, ont i ryggen, inte hittat nån skön sovställning, och så fort jag hittat den rätta så är den inte rätt för henne i magen, för då började hon sträcka ut sig mot revbenen! Sen va det för varmt, trots att det säkert va minusgrader ute och vi hade balkongen öppen. Jag får typ panik om jag inte kan andas kall luft när jag ska sova.. har alltid haft så, men nu är det 10 ggr värre, plus att jag blir alltid täppt i höger näsborre just nu.. Aldrig blir man nöjd ;)

Sen låg jag och oroa mig inför läkarbesöket idag, hur kommer det gå? Vad kommer hon skriva och säga? Man får nog aldrig riktigt en lugn stund.

Vaknade 8, pigg som vanligt, förstår inte hur det går till?! Men jag gick faktiskt upp vid halv 9 och stekte pannkakor, vaknade och hade riktigt sug efter det =) Så det vart min frukost. Ska snart bälja i mig lite lunch innan jag drar iväg, eller ja om typ en halvtimme blir det lunch..

Längtar till efter, då vi ska till landet! Äta våfflor och bara mysa! Synd bara att solen är helt borta =O

Har iaf bestämt mig nu för att sluta stressa med allt! Förrut ville jag bara ha ut henne, men nur får hon komma när hon är redo.. jag har slutat med hallonbladsteet, kommer dricka det när jag är sugen på det, dricka det efter förlossningen. Man mår bara dåligt av att längta för mycket, så nu längtar jag i lagom mängder. Visst det kommer bli jättemysigt när hon kommer, men det blri det när hon kommer =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0